Monday 9 October 2017

Sl Punya Kuasa Forex


Di sini saya nak teilen sikit tentang kuasa forex ni. Korang mesti pernah dengar kan benda ni kalau x korang xkan suche dalam google punya. Hehe Ok saya nak beritahu korang yang saya sendiri sedang menggunakan Kuasa Forex ni selama 1 tahun dan alhamdulillah Handel Leistung saya semakin baik. Walaupun xlah dapat ribu2 macam en nasir sbb dia senangla sebab ada byk margin yg boleh digunakan Dia pun mmg dah mahir dalam membaca chart dan guna Handelssystem dia. Saya ni masih byk lagi kena perbaiki InsyaAllah. Teknik yg ditunjukkan adalah amat einfach dan sesuai digunakan oleh para newbie yg malas nak guna macam2 indikator. Tapi x Bermakna Kita Xkan Guna Indikator lain Terus Sebab mmg Kena Jugak Tengok Keadaan Markt. Ni Akan Membran Kita Untuk Lihat Ke Mana Arah Trend. Seperti Kata Pepatah YG Pasti Semua Trader Pernah Dengar, Handel mit dem Trend. Der Trend ist dein Freund etc. Walaupun saya masih baru lagi dalam dunia forex ni tapi saya berani kata yg bahasa yg digunakan oleh En Nasir ni memang mudah untuk difahami. Auch kalau kita mmg dah berjinak2 nak handel tapi masih xfaham oder masih dapat verlust n xtau apa yg patut dibuat, kita akan faham juga khirnya dengan training dahulu menggunakan akaun demo. Ni sebab untuk faham betul2 apa yg diajar dalam buku ni Tapi x la banyak sangat yg di ajar sebab dia hanya ajar menggunakan Indikator tu. Kita Kena Jugak Tau Sikit2 technische Analyse Macam Mana Nak Tengok Maksud Kerzenständer n Juga Preis Speicher. Kita juga kena tau sikit2 macamana nak guna fibonacci retracement dalam handel kita Dalam ebook kuasa forex ni pun ada menerangkan serba sedikit masa2 yg amat sesuai untuk Handel pair2 tertentu. Bila saya baca buku ni baru baru saya faham kenapa ada masa tertentu untuk Handel sesuatu Paar tu info ini sangat2 ​​Membranen Bagi yg x sabar2 nak buat Handel tu. Haha. Saya ni pon jenis yang gatal tangan nak Handel kadang2. Sebab x berdisiplin Tapi InsyaAllah lepas ni saya akan Kuba jugak disiplinkan diri untuk Handel waktu2 yang berkenaan. Kuasa Forex Trading Journal In diesem Forum werde ich Posting meine eigene Handelszeitschrift mit Kuasa Forex Indikatoren. Mein Handel wird auf einer täglichen Basis und wird mit TRIPLE Zeitrahmen: 30-Minuten-Diagramm zu identifizieren Trend 5-Minuten-Diagramm zu filtern und whipsawsfalse Signal und 1-Minuten-Chart als mein Eintrag, Stop-Loss und beenden. Die Währung, die ich handeln werde, umfasst alle wichtigen Paare, Rohstoffwährungspaare und Großkreuze (EURCHFEURGBPEURJPY). Die Zeitzone, die ich verwende, wird Singapur amp Brunei (GMT8) sein. Ich werde auf dem aktuellen Markt aktualisieren. Hallo. Wie lange benutze ich kuasaforex. Ergebnis TQ

No comments:

Post a Comment